Správa domovního fondu
Spoluvlastnické vztahy k budovám, společným prostorům, vlastnické vztahy k bytům, členství v bytových družstvech znamená pro každého vlastníka ( bez ohledu na to,zda se jedná o fyzickou či právnickou osobu) nutnost soustavné péče o tento majetek a povinnost administrativně vést správu tohoto domovního fondu. Tato správa vyžaduje znalost souvisejících zákonů a vyhlášek, které se stále aktualizují a předpokládá i určitou profesionalitu v této problematice. Dovolujeme si Vám nabídnout služby naší firmy a přispět tak k ušetření Vašeho času a bezproblémové zvládnutí správy Vašeho majetku.
Vedení evidence
Vlastní správa
uživatele (evidenční listy)
a daňové přiznání k dani z příjmu právnických osob
Předávání podkladů pro účetnictví a ostatních dokladů
Na základě domluvy poštou nebo osobní předávání našemu zastoupení na oblastní správě Kladno. Možnosti komunikace jsou i přes e-mail nebo fax.
Vedení účetnictví
Vést průkazným způsobem dle ustanovení zákona č.563/1991 Sb. účetnictví za bytová družstva a společenství vlastníků dle prováděcích vyhlášek 500/2002 a 504/2002 Sb., v platném znění.