Energie

11. prosince 2018

Správa domovního fondu

  • bytový
  • nebytový

Spoluvlastnické vztahy k budovám, společným prostorům, vlastnické vztahy k bytům, členství v bytových družstvech znamená pro každého vlastníka ( bez ohledu na to,zda se jedná o fyzickou či právnickou osobu) nutnost soustavné péče o tento majetek a povinnost administrativně vést správu tohoto domovního fondu. Tato správa vyžaduje znalost souvisejících zákonů a vyhlášek, které se stále aktualizují a předpokládá i určitou profesionalitu v této problematice. Dovolujeme si Vám nabídnout služby naší firmy a přispět tak k ušetření Vašeho času a bezproblémové zvládnutí správy Vašeho majetku.

Vedení evidence

  1. domu
  2. bytových (popř. nebytových) jednotek
  3. smluv uzavřených s dodavateli
  4. uživatelů,včetně spolubydlících
  5. plateb uživatelů,nájemníků
  6. revizí na společné části domu
  7. provedených oprav na společné části domu
  8. korespondence
  9. daňových přiznání
  10. archivace dokumentů

Vlastní správa

  • smluvní vztahy - uzavření smluv s dodavateli energií ( voda,el.energie,topení,aj.) a dodavateli služeb spojených s užíváním bytu (servis výtahů,servis vodoměrů,rozdělovačů topných nákladů aj.)
  • předpisy záloh nákladů na společné části objektu a záloh na jednotlivé služby na každého

uživatele (evidenční listy)

  1. kontrola plateb jednotlivých uživatelů a nájemníků
  2. komunikace s Českou poštou (SIPO)
  3. přehled dlužníků a penalizace,vystavení upomínek
  4. příjem dodavatelských faktur včetně kontroly termínů splatnosti
  5. na základě přijatých faktur vystavení příkazů k úhradě pro banku
  6. roční vyúčtování záloh na každého uživatele
  7. přehled o čerpání dlouhodobé zálohy na opravy společných prostor
  8. vypracovaní daňového přiznání k dani z nemovitosti ( v případě bytových družstev)
  9. v případě zájmu zajištění pojištění objektu
  10. převzetí objektu,včetně dokumentace
  11. sledování termínů platnosti revizí na společné části domu
  12. zajišťování plánovaných oprav a investic na základě písemných požadavků mandanta
  13. zajištění výběrových řízení
  14. odborná pomoc při získání půjček nebo úvěrů na opravy domu
  15. vedení podvojného účetnictví bytového družstva, společenství vlastníků,

a daňové přiznání k dani z příjmu právnických osob

  • nájemní smlouvy ( v případě bytových družstev)
  • protokoly o vyúčtování služeb uživatelů
  • domovní řád

Předávání podkladů pro účetnictví a ostatních dokladů

Na základě domluvy poštou nebo osobní předávání našemu zastoupení na oblastní správě Kladno. Možnosti komunikace jsou i přes e-mail nebo fax.

Vedení účetnictví

Vést průkazným způsobem dle ustanovení zákona č.563/1991 Sb. účetnictví za bytová družstva a společenství vlastníků dle prováděcích vyhlášek 500/2002 a 504/2002 Sb., v platném znění.